Re: Drukarka w firmie

Autor: Irena Kubara-Kootstra (IRENAx_at_kki.net.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 07:38:01 MET DST

Gizmo wrote:

> Pytanie chciałem skierować do informatyków pracujących w różnych
> fimrmach, niekoniecznie informatycznych ale w których sporo się
> drukuje. Od jakiegoś czasu jestem informatykiem i przyszło zakupić mi
> 3 drukarki. Zastanawiam się jakie.

> Pozdrawiam
> --
> Gizmo
> gstask_at_polbox.com

Co do drukowania to co nieco moge powiedzieć :))
U nas stosuje się laserowki HP. I takie polecam. Drukarki są wydajne,
małoawaryjne i proste w obsłudze.

Proponuję HP 6P + sprzetowy print server. W tej konfiguracji masz
sieciową drukarkę, ktorej obsluga jest mozliwa przez przegladarke www
(podglad statusu itp. daje ci wlasnie print server)

Atrament jest bardzo awaryjny przy wiekszej eksploatacji niż pare kartek
dziennie.

Pozdrawiam,
Jacek Masina, Gazeta Wyborcza OPOLE