Re: Czemu nie dziala?

Autor: Irena Kubara-Kootstra (IRENAx_at_kki.net.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 07:31:06 MET DST

Bozz wrote:

> Dlaczego nie wychodzi mi instalacja programow jak QuickTime czy Netscape?
> Na samym poczatku, tzn. gdy wyswietlone jest okno InstallShielda, przy 88%
> wyswietla sie:
> "The decompression of %s failed. There may not be enough disk space in the
> TEMP directory."
> Mam ponat 200 mega na dysku. Co sie dzieje? Jeszcze miesiac czy 2 temu
> wychodzilo...
> Odpowiedzi moga byc na priva (ale nie musza ;)
> nw_fire_at_friko6.onet.pl
> qmc_at_kki.net.pl

Taki efekt pojawiał się często u nas na komputerach, gdzie nie było
wyrażnie ustawionego katalogu temp. Drugi powód to brak miejsca na
dysku, gdzie jest ustawiony temp, i gdzie program rozsypuje się podczas
rozpakowywania.
Sprawdż, czy masz tyle wolnego miejsca na dysku c:, gdzie jest katalog
c:\windows\temp
Musisz liczyć z 1.5 x objetosc instalki(temp) + prawdziwa instalacja
programu.

Pozdrawiam,
Jacek Masina, Gazeta Wyborcza Opole