Abit once again !!!!!

Autor: BoNtEk- ThA WtC MeMbA... (bontek_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 13:42:40 MET DST

Czy to bedzie dobry wybor dla Savage Gainward Cardexpert ?
mam bios 21b26 i nie jestem pewien czy Abit bedzie dla niego dobrym
rozwiazaniem..
teraz mam NMC 5vm5 i jestem z niej zadowolony - ale czlowiek zawsze chce
czegos wiecej....:)

pozdrawiam

wyniki w 3d mark 99 max

w 800x600x16 bit:

2027 przy wlaczonym vsync oczywiscie..
amd k6 300 3d podkrecony na 350...
3.5 x 100...
nie wiem czy to dobrze czy nie ?

kris i fachman - powiedzcie pare slowek....

ile bym mniej wiecej uzyska na savage na abit bh6 na celeronku podkreconym
na 416 ?

chociaz w przyblizeniu...

i jeszcze jedno...

Czy nie bedzie problemow ze Savage sie bedzie wieszal na tej plycie ?
teraz nie mam zadnych problemow...:0

pozdraiwam