Re: bus master w w98

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Thu 01 Apr 1999 - 02:28:10 MET DST

Mariusz Mroczkowski napisał(a) w wiadomości:
<922639975_at_p19.f84.n480.z2.ftn>...
>Hello Andrzej!
>
>27 Mar 99 01:52, Andrzej P. Wozniak -> do All:

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
To była twoja wypowiedź, moją raczyłeś łaskawie skasować (że _tylko_
producenci chipsetów, a nie _tylko_ Intel)

VIA?

>Zastanow sie lepiej nad wlasnym zdaniem i gdzie niby moje sugestie co
>do intela piszacego dla VIA itp.

To teraz dopisuję do powyższej swojej wypowiedzi ;-), którego i u ciebie
nie było ;-)

"Dlaczego

>W wersji BM jakiej _UZYWAM_ intel po prostu zastrzega sie, ze
sterowniki nie
>zostaly PRZETESTOWANE pod innymi niz win95 wersjami windows.
>Co nie znaczy, ze nie da sie ich zainstalowac albo ze nie dzialaja lub
>dzialaja zle w win98!

A czy to znaczy, że oryginalne sterowniki M$ nie obsługują Bus
Masteringu?

>Sterowniki sa dla _CHIPSETU_ w pierwszym rzedzie! System operacyjny ma
>po prostu umiec je zaladowac i nie wykrzaczyc sie na ewentualnym
>konflikcie z innymi sterownikami zawartymi uprzednio w systemie, a nic
>takiego nie zachodzi.
Wygłaszasz truizmy. O rząd nie będę się spierał, nie miejsce tu na
politykę ;-)
A sterowniki M$ nie wykrzaczają się tam, gdzie padają sterowniki Intela
(nawet pod Win95 OSR2, nie Win98)

>Otoz to! oprocz czytania readme i klikania mysza, polecam eksperymenty
:)

A ja polecam czytanie cudzych wypowiedzi. Niejeden raz podkreślałem, że
sterowniki Intela _można_ zainstalować w Win98 i pisałem, jak to należy
zrobić. Przeprowadziłem ten eksperyment nieraz, stąd moje ostrzeżenia,
kiedy to się nie uda.
PS. Dla nie czytających readme i instrukcji obsługi - polecam "Zapiski
serwisanta".

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
"Złożyłam komputer, włączyłam do prądu, depczę ten pedał i nic..."