Re: Re: Mentalność Kalego było: poczekajmy z pomnikiem pirata...

Autor: Wayne/Taboo (wayne_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Sat 09 Jan 1999 - 21:35:19 MET

On Sat, 9 Jan 1999, Tomasz Jarnot wrote:

> Ooo to uzywasz Max-a do dzialanosci komercyjnej ? :) Fajny jestes nie ma
> co. A czy to ze ja tez chce miec wiecej wolnego czasu np. w domu to jest
> zle ?

To w tej chwili jeszcze nie jest dzialanosc komercyjna, z chwila kiedy sie
taka stanie kupie orginal.

> A no jasne. Ja jesli bede na Office 97 zarabial to tez sobie kupie
> oryginal. Na razie za laborki mi nie placa. To jest dopiero glupie
> tlumaczenie no nie ? :)

Nie wmawiaj mi ze na laborkach na polibudzie uczycie sie obslugi Offica.

> A jesli nie uzywam tylko do wizytowek ?

A jesli ziemia jest kwadratowa?
Uwazam ze bezsensu jest uzywanie profesjonalnych programow do skrajnie
amatorskich zastosowan i o tym byla dyskusja, i do takich zastosowan mozna
spokojnie uzywac jakis shareware.

> I tez bylo to optymalne czasowo ? :))) A apropos koparki - jak bedziesz

Tak, mial wszystko to co potrzebowalem.
A robilem cos nieco bardziej skomplikowanego niz wizytowki czy ogloszenie.

> mial do wykopania 30 dolkow po 2*2 metra i 5 metrow glebokich przez 2 dni
> to ja ci zycze wszystkiego najlepszego nawet jak bedziesz mial tytanowo
> lopate.

To wtedy wynajme koparke zamiast ja ukrasc, jesli nie bedzie mnie stac, to
nie wykopie tych dolkow, to chyba logiczne.

> Ale po co eksportowac i obracac po 15 razy dopasowywujac wszystko w 3
> roznych programach skoro np. Corelek siodemka mi to robi od strzalu i
> jeszcze sobie moge ta bitmape tam troche poedytowac ... A jak zrobisz w
> trojce przezroczystosc ? :)) TEz w sharewarowym Acdsee ? :))

W ktorym miejscu to jest do wizytowki potrzebne?
Typowy przerost formy nad trescia, jak chcesz pracowac w przyszlosci z
komputerami to musisz sie pogodzic z tym ze dostaniesz dokladnie takie
narzedzie jakie ci bedzie niezbedne do pracy, zaden pracodawca nie wyda
xxx pieniedzy wiecej tylko dlatego ze masz taki kaprys ze chcesz miec
przezroczystosc i setki innych funkcji ktorych nigdy nie wykorzystasz

> BO JA nIe ROBIE TYLKO WIZYTOWEK. I wielu ludzi nie robi tylko wizytowek.
> Tylko ze ty masz klapy na oczach i traktujesz wszystkich jak debili nie
> potrafiacych stworzyc niczego ciekawego. Tylko Ty jeden Waynee robisz
> straszna kase na komputerach i tylko ty potrafisz sie poslugiwac 3dsMax-em
> i w ogole jestes wielki...

Bynajmniej w tej chwili nie robie jeszcze na tym ZADNEJ kasy.

> Dlaczego ? Ja nie rozumiem dalej dlaczego. Czyzby Corel nie byl stworzony
> tez do takich rzeczy ? Miedzy innymi oczywiscie. Widziales ty kiedys ladna
> wizytowke ? Nie takiego kloca na ktorym jest czarno na bialym imie
> nazwisko adres i 6 numerow na komorki ?

Akurat takie sa najbardziej eleganckie.

> Tylko jest jeszcze jedno ale - TY ROBISZ TO W CELACH KOMERCYJNYCH. Ja
> Corela 8 uzywam DLa SIEBIE. TAk samo Office.

Wrecz przeciwnie.

> No calej gieldy to oczywiscie nie, ale mozna dosc powaznie sobie
> namieszac, zreszta niejedna afera juz byla. Jesli sie na tym znasz to
> pewnie wiesz jak sie to robi.

Czlowieku, kontrola cen akcji to zciemy przy wynikach spolki, ukrywanie
strat, wykazywanie wiekszych zyskow, itd, itp to sie ma do maklerow nijak.

> Absolutnie nie masz nic. A to o Corelu to tak ci sie tylko wymsknelo. To
> ja przepraszam.

Nie, tylko mnie takie podejscie irytuje.

> O tutaj tez wyszlo z ciebie totalne zaklamanie. LUDZIe ZERUJACY Na CUDZEJ
> PRACY. A Ty nie zerujesz ? Nie da sie robic czegos w programach shareware
> lub tanich to bierzesz 3DS Max-a i robisz to ZA KASE ! I co - siebie nie
> wytepiles jeszcze ? No chyba ze nie jest to zerowanie na cudzej pracy.

Nie, patrz wyzej

> Aha i w biurze siedzi profesjonalistka-sekretarka smigajaca po Office jak
> wsciekla. W jakich ty realiach czlowieku zyjesz ? :) Jesli Office to jest
> pakiet czysto biurowy to ja juz nie mam pytan.

No przepraszam, ktory element offica nie jest czysto biurowy???
Word???

Wayne
GSXR1100 http://figaro.ae.katowice.pl/~wayne