Re: Scandisk przy starcie

Autor: Perzan (Bez_GnOjU_perzan_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 19:41:31 MET

Sławek Brodecki <brodeccy_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<KI_Z1.6252$U4.1213658_at_news.tpnet.pl>...

> A w ktorym miejscu (przejrzalem caly TweakUI i nic takiego nie znalazlem)
?

Może masz starą wersję ? Ja tez się kiedyś zdziwiłem jak ktoś
napisał, że login name i hasło można wpisać do TweakUI.
Przekopałem całego Tweak'a, nie znalazłem, ściągnąłem
nową wersję i wszystko jest cacy.
Jakbyś miał problemy ze ściąganiem, napisz domnie, to Ci podeślę.
Pozdrawiam.
Perzan.

Tomasz Perzanowski
perzan_at_priv.sos.com.pl
Usuń "Bez_GnOjU_" z adresu zanim odpowiesz.