jaka karte 2D (4MB) z wyjsciem TV kupic?

Autor: emilwcz_at_yahoo.com
Data: Sat 31 Oct 1998 - 18:21:00 MET

mam karte TSENGa ET 6000 4 MB (+ Monstera 3D) i chce ja
zamienic na jakas karte 2D z wyjsciem TV i nie wiem na jaka

chce zeby to byla karta 4 MB na PCI, dosc szybka w 2D,
dobrze by bylo jakby wyswietlala tez mniej standardowe
rozdzielczosci np. 384x224, 400x300

ktora wybrac:
1. s3 virge
2. ati 3d-charger

czy moze jakas inna (w podobnej klasie cenowej tzn.
100 - 200 zl

chcialbym zaznaczyc ze bedzie glownie uzywana do gier w niskiej
rozdzielczosci (emulatory konsol, automatow, komputerow 8bit itp.)

emil