Re: Czestotliwosc odswiezania ekranu

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 16:57:09 MET

Dnia Sat, 31 Oct 1998 11:17:23 GMT, Jacoj napisał(a):

>Jesteś trochę niedoinformowany, w Windows też można dużo wycisnąć z karty
>graficznej i monitora, wystarczy pogrzebać w rejestrze (to taki plik
>konfiguracyjny):
>HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Class\Display\0000\MODE
>S\..............
>i tam ustawia się tryby graficzne (częst. odświeżania, rozdzielczości, i
>ilość kolorków)

Czy próbowałeś tam umieszczać jakiś swój tryb, powiedzmy 920x690 ? Bo
samo dodanie tam następnego wpisu nie wystarczy - pewnie trzeba by
jeszcze grzebać w pliku inf monitora i pewnie w pliku inf karty
graficznej. I wcale nie jestem przekonany że to coś da...
A w Linuksie sprawę załatwia jedna linijka w XF86Config (dla
wszystkich głębii kolorów jednocześnie):

# 920x690 @ 95 Hz
Modeline "920x690" 85.00 920 956 1076 1216 690 698 701 741

>albo jak ktoś jest leniwy, to może sobie ściągnąc programi HzTool (ok
>300kB).

Masz dokładniejsze namiary, albo przynajmniej dokładną nazwę pliku ?

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl * UIN:14466572