Re: AMD, CYRiX, IDT, CELERON a Dos + Cliper

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 31 Oct 1998 - 13:10:18 MET

On 1998-10-30 spam.hater_at_dummy.domain said:
>(warunki dodatkowe: musi mieć tak bogate biblioteki funkcji, jakich
>doczekał się Clipper i musi produkować programy chodzące na takim
>sprzęcie, jak programy w Clipperze)

Chetnie podam przyklad takiego sprzetu:
-286 16MHz 640kB RAM (ew 1MB RAM) karta HGC
i systemu:
-DOS 3.3
Z Clipper'owymi programami mam jeden szkopul:
nie chodza proporcjonalnie szybciej na szybszych
maszynach ewentualnie wspolczynnik proporcji jest
sporo mniejszy niz jeden :-)))
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive