Re: Ale zemnie buc !!!!

Autor: Zbyszek Ładygin (ysladyg_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 12:05:10 MET

Nie przejmuj sie! Ja dokladnie trzy lata temu kupilem supertani computer
marki optimus harward z zawrotna na owe czasy predkoscia P75. Zaraz po
nowym roku ceny polecialy na leb i w ciagu dwoch miesiecy bylem do tyly
15 baniek. raty wlasnie koncze splacac, a komputer to zlom.
Jedyna rada - nie kupowac i onanizowac sie kolejnymi opisami coraz to
nowszych i tanszych kompow. Stres moze wiekszy, ale forsy sie nie traci.
Zbyszek LAdygin