Re: Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Trojce o Win A Holiday

Autor: Krzysztof Kubas (krzychoo_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 20:44:22 MET

Darius Jack wrote:

> Nie wiem czemu sie tak ludzie wmysmiewaja z tego wirusa przez WWW.
>
> Pisalem juz z rok temu i potem , jak sciagniecie poczty e-mail przez
> przegladarke moze skasowac dysk twardy.
>
> Na przklad w Netscape to moze dzialac nastepujaco.
>
> Wystarczy ze w Preferences, Helpers zostanie zmieniona obsluga
> plikow exe z Ask User na nic i po prostu sciagniety plik , nawet jako
> zalacznik zostanie wykonany, jak kazdy inny program.
>
> Inna mozliwosc to uzycie pliku cookies.txt jako batcha i zapisanie przez
> cookies , np. w java skrypcie na sciaganej stronie www zawartosci tego
> [...]

To moze jakies tego typu swinstwo, sp... znaczy zepsulo mi tablice partycji?
Niedawno
dostalem jakiegos kretynskiego maila pt. "Christmas is coming", czy jakos
tak. Jak po
paru godzinach zapuscilem NDD to mi powiedzial, ze cos mam nie tak z tablica

partycji i spytal czy naprawic. Jawohl, odpowiedzialem, on cos tam sobie
pogrzebal na
dysku, poprosil o restart kompa i jak zobaczylem komunikat, ze NIE MAM
AKTYWNEJ PARTYCJI, trafil mnie szlag. Okazalo sie, ze nie mam takze zadnej
innej partycji.
Fajne, co?

Krzychoo