problem z kartami sieciowymi

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 19:28:26 MET

Właśnie dostałem 2 karty sieciowe "EZ-2000+ /CT".
Niestety na chipie jest naklejka "yes, it runs with Netware", t.że nie
wiem, czyje to. Karty są na ISA, mają gniazda BNC i skrętkę, podobno
kompatybilne z NE2000. Pochodzą z ETECH-u, bo jedna z nich ma ichniego
stickersa, w kazdym razie ja ich tam nie kupowalem :)

Problem jest taki, że nie wiem, które mam im poustawiać przerwanie,
adres; czy to sie jakos ustawia? (duzo kart np. compexy maja
programiki do ustawiania parametrow). Zdaje sie, ze one sa PnP...

Autodetekcja win9x skutkuje ustawieniem A:300-31F/IRQ5 (karta
dzwiekowa), a po zwolnieniu IRQ3 (COM2) detectuje sie A:300-31F/IRQ3.
I tak na obu kompach.
Z tym, że niestety nic mi nie działa. Instaluję tcp/ip, przydzielam IP
10.0.0.1 i 10.0.0.2, maska podsieci 255.0.0.0. Ping do siebie samego
jest ok, a do drugiego kompa "time limit exceeded" (ale nie
"destination host unreachable").

Zadzwoniłbym do ETECH-u i bym ich spytał, co i jak, ale niestety mamy
już piątek po-południu, więc do poniedziałku nici z tej imprezy. A jak
zapewne sie domyslacie, weekend z siecia to lepszy weekend niz bez
sieci - nieprawdaz? :)))

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____