Re: OBUDOWA VOBISu - czy ktos moze zalatwic ?????

Autor: Mzimu (mzimu.spamu_at_nie.lubi.hyperreal.art.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 17:41:11 MET

W dniu Thu, 22 Oct 1998 21:49:37 GMT, "Tomasz Każak"
<tomy_at_pila.top.pl> napisał(a):

>Daj spokoj tym smieciom z Vobisu.

Czemu śmieciom? Akurat obudowy mają fajne, można
rozmontować komputer i założyć kartę bez potrzeby
używania śrubokręta.

>Jak skladasz maszynke i szukasz ciekawej obudowy to zobacz
>na www.emiter.com.pl
>Wg IMHO bardzo ciekawe obudowy High-End

Łeeee... znowu szarości... czemu nikt nie
produkuje obudów w kolorach np. wściekle
zielonym? Takie coś bym chętnie wciągnął
(pomalowałem swoją sprayem, ale to nie to ;-)

pzdrfk,

Marcin