Re: Płyta pipczy

Autor: Krzysztof J. Trybowski (trybik_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 13:12:10 MET

>i wybierz swój typ biosa. Np. widziałem tam, że AMI bios sygnalizuje w ten
>sposób problem z pamięcią.
upsss... to jest wlasnie AMI. Tam sa dwa simmy 8 megowe (niestety nie wiem,
czy FPM czy EDO, bo to nie moj komp., zapomnialem sprawdzic). Sa w banku 1.
Jak wlozylem do banku 0 to dwa razy instalacja win98 sie wywaliła ("dos
extender error"). Po wlozeniu z powrotem do 1 - all ok, tylko dalej po
restarcie pipczy (bezposrednio po wlaczeniu -- nie). Pomysły?