Re: Celeron 300A

Autor: Krzysztof J. Trybowski (trybik_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 13:04:24 MET

>nie kupuj Abit (!!!!!!!) - będziesz miał problem z instalacją Celerona 300A
>
>(trzeba upgrade'ować bios na płycie bo nie rozpoznaje 300A).
>Mam Soyo SY-6BB i Celeron 300A chodzi na 450Mhz

eeeeeee tam! moj kumpel kupil abita bh6 + celerona 300A i wszystko lata OK!
pewnie miales jakiegos wybrakowanego abita... moze wczesną wersje. A nawet
gdyby bylo jak piszesz, to fakt, ze trzeba upgradeowac bios nie jest w
zadnym wypadku powodem, dla ktorego nalezaloby nie kupiwac abita! lepiej,
jesli wystarczy _tylko_ zupgrade'owac bios i miec swietna plyte niz jakby
cos mialo byc nie tak z sama plyta.

poza tym, to czy celeron chodzi na 450 MHz czy nie, zalezy w znacznej mierze
i przede wszystkim od procka. na abicie tez pojdzie bo ma on m.in. mozliwosc
ustawiania napiecia ze skokiem 0,1V.

--
Krzysztof J. Trybowski
http://www.kki.net.pl/ktrybow