Re: Kieszenie do HDD Mobile Rack

Autor: Andrzej P. Wozniak (please-no.usher_at_polbox.com)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 10:47:17 MET

Michał Zielinski napisał(a) w wiadomości: ...

>[...]
>
>I tu sie nie zgodze. Praktycznie kazdy sklep komputerowy (w Lodzi)
sprzedaje
>kieszenie Adaxowskie. Roznia sie rozrzutem cenowym i wygladem (kto widzial
>kieszen Adaxa z prostokatnym uchwytem?). Oczywiscie najtaniej jest na
>gieldzie, a czasami mozna tez kupic uzywana za polowe ceny. Mozna tez kupic
>same wklady. Kieszeni Adaxowej uzywam juz kilka lat i cenie je sobie za
>wygode i wymiennosc - kazda pasuje z kazda, niezaleznie od tego kiedy i ile
>lat temu byla kupiona , czego niestety nie moge powiedziec o Optimusowskich
>kieszeniach, a Vobisowych juz nie wspominajac.

W Warszawie wygrał "wzór Optimus" - mimo wymienionych wad był tańszy o 10
zł. Teraz Adaxa praktycznie nie uświadczysz, jak napisałem.
Ciekawe jak w innych rejonach kraju???
BTW. Sam wymieniłem ostatnie w okolicy dwa Adaxy na Optimusy, bo kląłem za
każdym razem, kiedy próbowałem coś tam zrobić. Co do pasowania - moja
kieszeń już się chyba wyrobiła, bo niektóre szufladki (u innych działające
poprawnie) muszę lekko wyciągać, żeby styki zaskoczyły. Nie mogę się jakoś
zebrać za konserwację swojego własnego sprzętu, ciągle tylko cudze...

--
Andrzej Wozniak  - usher_at_polbox.com
Remove "please-no" from address in header