Re: Rok 2000 - strach ma wielkie oczy?

Autor: DarekG (gadar_at_invarnet.inwar.com.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 10:34:35 MET

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<362408c9.19233379_at_news.tpnet.pl>...

>na którymś z płytek chipa (niestety nie pamiętam), był programik który
>po zapuszczeniu stwierdzał, czy się nadaje, czy nie.
>
> pozdrowionka...
> Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
> email:.........piotrtal_at_promail.pl
> www: http://iop.pcz.czest.pl/piotrtal

Proszę o ekspertów o korektę jeżeli to fałsz
Sprawdzałem 386DX wg:
1) Ustawiłem w BIOS 1999.12.31 23:58
2) wyłączyłem na 3 minuty
3) Po uruchomieniu był w BIOS 1980.01.01 00:01
Znaczy błąd fatalny ale:
4) ustawiłem 2000.01.01 23:58
5) jak p. 2)
6) po uruchomieniu 2000.01.02 00:01
i BIOS OK.
Czyli rozumiem jeżeli użytkownik ustawi w dniu 2000.01.01 poprawną datę to
BIOS będzie OK?
Czy zamiast wymiany wszystkich 'złych' PC można to zrobić 'instrukcją jak
godnie rozpocząć ostatni rok 20 wieku?
Darek