Re: Kilka systemow - jeden lub dwa dyski

Autor: Sławek Brodecki (brodeccy_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 02:02:01 MET

>Problem drugi - sa dwa dyski. Obydwa sa systemowe. Co zrobic aby odpalac
>systemy z dwoch dyskow.
>Przekladanie dyskow w kieszeniach nie wchodzi w gre. Powyzszy program tez
>tego nie potrafi.

Rozumiem ze raz jeden system z jednego dysku, a raz drugi system z drugiego
dysku.
jesli tak to sprawdz moze w biosie mozesz ustawic bootowanie z innego dysku
niz C.
Ja mam Awarda, dwa dyski, dwa rozne systemy i w zaleznosci ktory chce
odpalic to przestawiam w biosie (mam mozliwosci bootowania z: a: c: d: e: f:
cd-rom). Jesli bootuje z D: to startuje mi drugi dysk, ale po starcie jest
on oznaczony jako C:

Pozdrawiam
Sławek Brodecki