Re: BH6/wiatrak/temperatura/dziwny jest ten swiat :-)

Autor: Przemyslaw Mikosz (przemekm_at_writeme.com)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 00:54:45 MET

fachman wrote:

> Jest to jak najbardziej fachowa odpowiedz tylko zeby ja zrozumiec trzeba
> wiedziec co to jest prawo Ohma.

Nie twierdze, ze to co napisales to nieprawda.
Ale nie napisales, ze objaw ustapi po odlaczeniu wiatraka
A ponadto czujnik mimo, ze pokazuje 50 stopni to plyta
nadal ma gora 35 stopni (jak pokazywalo bez wiatraka) wiec
nie ma sie czym przejmowac

> No coz sa tacy co uwazaja malucha za wspanialy samochod

Masz pecha bo akurat mam obie te plyty i moge porownac.
Np. 300A chodzi na P2B stabilnie przy 2.0V, a na BH6 dopiero na 2.1V
Ciekawe ?
Jedyna IMHO zaleta BH6 to jego SoftMenu z regulacja napiecia.
To wszystko. EOT.