Re: ADI 5 GT !!!!!??????????????

Autor: Waldemar Oczko (woczko_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 22:50:38 MET

Wojciech Pieniążek napisał(a) w wiadomości: <36363bd7.0_at_news.vogel.pl>...
>Czy ktoś ma może ten monitor. Mam zamiar go zakupić, ale prosiłbym o
>podpowiedź, może warto coś innego? Czy naprawdę jest tak dobry jak o nim
>piszą?

Pytalem w zaprzyjaznionej firmie ktora dlugo sprzedaje Adi
/sam jestem zainteresowany 17-tka/
ogolnie opinia negatywna - duzo zwrotow 5GT - teraz sciagaja na spec.
zyczenie
jak ktos ma szczescie trafia na dobry egz.
prawdopodobnie taki jak CHIP dostal.

Mam 5 sztuk Adi 4P /w jednym padlo trafo WN za ok. 2 m-ce/
reszta chodzi na razie i w zasadzie ladnie pracuje
chociaz bardziej podoba mi sie obraz z Samsunga
ale to 15 cali i nie trinitron i inny ranking cenowy.

Ja od 4 lat pracuje na Magu DX
i jestem bardzo zadowolony ale to tez 15-tka :(

Ps.
CTX-a fut.17 koledzy z firmy tez szczegolnie nie polecaja - sam jestem w
kropce.
Trudno sie zdecydowac.

      Waldek Oczko
woczko_at_free.polbox.pl