Re: Komu TnT, komu V2?

Autor: +++ZINGER+++ (zinger_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 17:52:10 MET

tak sie sklada, ze to ja bede mial najlepszy komp w okolicy i tylko ja
bede mial jakikolwiek akcelerator.
Reszta studiuje, albo nie ma kasy,
To zreszta bedzie moj first 3D akcelerator.
W koncu kupuje TNT, lecz pozostaje pytanie jaka (firma)?

Kowalski Robert napisał(a) w wiadomości: <717c1j$1el$1_at_info.nask.pl>...