Re: Ultra SCSI - czy mozna podlaczyc do kontrolera bez Ultra ?

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 10:15:02 MET

Hej

Radoslaw Sokol wrote:

> AFAIK jeżeli oba mają takie same złącza (wide/wide lub narrow/narrow),
> to powinno się dać - urządzenia wynegocjują maksymalną prędkość
> transmisji i będą działać jako Fast. Ale głowy nie dam.

Widzialem kilka takich ukladów i jest to nawet dosc czeste w sytuacji
gdy do postawionego i chodzacego serwera ze starym kontrolerem trzeba
dodac dysk, a przeciez nowych dysków Fast nie ma...

Byloby raczej dziwne, gdyby sie nie dalo...
Ale oczywiscie Twoja konkretna konfuguracja moze sie zachowac inaczej.

Zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC