Re: Ostrzegam: Viper 330 i BIOS 1.62

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 08:00:09 MET

Robert Szudyga napisał(a) w wiadomości:
<717tap$q66$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Ostrzegam wszystkich ktorzy mysla o upgradzie BIOS'u w karcie Viper 330 4MB
>bez TV !!!
>Zrobilem ten blad i teraz nie chodzi sprzetowa akceleracja (albo sie
wiesza,
>albo sa straszne smieci).
>Program upgradujacy pokazal ze nie ma bledow, a tu psinco....
>Pierwszym objawem bylo nie pokazywanie nazwy karty i wersji jej BIOS'u po
>starcie kompa.

I tak ma byc, logo w biosie 1.62 nie jest (podobno) pokazywane przy starcie.

>Przy okazji prosba:
>jezeli ktokolwiek ma stara wersje BIOS'u do tej karty (niestety ten
>programik nie pozwolil zachowac starej wersji) to niech da znac,
>lub jezeli ktos zna jakies inne rozwiazanie to niech tez da znac.
>
>Pozdrowionka
> Robert Szudyga
> bob_at_zeus.polsl.gliwice.pl

Ja mam 1.62 i nie moge uruchomic np. Jack Orlando, ktory wymaga VBE 2.0.
Czyzby ten bios obslugiwal tylko VBE 3.0?
Moze u mnie tez cos poszlo nie tak, chociaz oprocz tego nic innego sie nie
dzieje, Karta dziala prawidlowo.

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo: