Re: jaki cd-rom 24x: ASUS czy TEAC?

Autor: Leon Hay... (Leon.Hay_at_pr.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 04:59:12 MET

Marek Oberman napisał(a) w wiadomości: ...

>Asus
>

>Asus 34x zrzucal mi maxymalnie 14,8x
>przecietnie jest to w kranicach 8,4x
>Cos kiepsko testowales :)))
>
>Najszybsze w zrzucaniu trackow sa
>w tej chwili Asus34,40x i Pioneer 32,36x
>
>--
>Pozdrawiam
>Marek Oberman

Marku przeczytaj dobrze co napisałem testowałem na TEJ SAMEJ płycie CD -
zrób taki test weź krążek cd i zobacz jaka jest różnica w zgrywaniu
poszczególnych utworów jedne idą x4 inne x8 w zasadzie każda płyta CD
zachowuje się inaczej - pisali o tym także inni na tej liście i u mnie na
WinDac'u było tak jak napisałem.
Poza tym obecne modele np.Teac'a zrzucają wolniej niż poprzednie -
testowałem na tej samej płycie CD w lutym br Teac x24 i zrzucał x12
_
Leon Hay...
Info i email www.pertus.com.pl/~leo