Re: Voodo i Voodo II

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 29 Oct 1998 - 00:13:06 MET

On Wed, 28 Oct 1998 15:41:04 GMT, "Kleszcz" <kle_at_kki.net.pl> wrote:

<ciach>
>Teoretycznie(przy szybkiej pamięci i dobrych sterownikach) 3x
>szybciej niż voodooII przy porównywalnej cenie.

Chyba Ci sie cos przysnilo - nie ogladaj tylu reklam. Przy P2 400 TNT
jest mniej wiecej rownie szybkie jak V2. # razy szybsze to moze byc
ewentualnie w testach AGP

> No i nie trzeba
>odzielnej karty graficznej (co w przypadku AGP ma niebagatelne
>znaczenie)

Jakiez to ma znaczenie? Ile widziales V2 na AGP?

>Za 560??? Najniższa cena, jaką dotąd spotkałem to coś ok. 800.

To kiepsko sie patrzyles - Creative TNT retail 650 zl

> AFAIK
>karty na rynku mają wolną pamięć i nie są jeszcze ostatecznymi
>produktami.

Jak sie pojawia karty z ostateczna wersja TNT to na rynku moze byc juz
nowa karta 3Dfx'a. To jest czyste gdybanie - zwlaszcza ze ostateczna
wersja bedzie gora 30% szybsza od dzisiejszej

> - <<<Michał Kleszczonek>>>-

Pozdrowienia

Vindex