Re: 300 MHz jako 200 MHz

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 20:29:45 MET

Pawel Pap wrote:

> A tak przy okazji nie kupujcie plyty Shuttla pod te procesory bo sie mocno
> zawiedziecie.

  Płyty Shuttla to badziewie nie tylko te pod K6. Kiedyś zabrakło płyt Gigabyta
i musiałem kupić Shuttla bo nic innego akurat nie było (chodziło o PII BX, jeśli
chodzi o Shuttla to już parę lat temu miałem z tymi płytami do czynienia(486) i
już wtedy moja opinia była negatywna dlatego starałem się je unikać) no i
zaczeły się problemy płyta się wieszała bardzo często i resetowała kompa. Po
zbadaniu dogłębnie sprawy stwierdziłem że to sloty pamięci na płycie głównej i
oddałem do serwisu z dokładnie opisanym problemem. Po czterech tygodniach
dostałem z powrotem tš samš płytę z karteczkš że jest OK oczywiście nic nie było
OK bo się nadal resetowała......
Skończyło się na tym że dostałem w końcu nowš płytę (po ~40 dniach) która już
chodziła ale akurat miałem kartę z dopalaczem DVD MPACT2 która nie chciała
chodzić na Shuttlu choć na innych hulała bez problemów.

Pozdrawiam Ramon