Re: Sianie paniki [bylo: Re: Nowy email wirus Uwaga!Q!].

Autor: Przemek Szuba (szuba_at_cavern.com.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 19:31:05 MET

andy wrote:

> Nie do wiary!!!

[ciach]

> Jesli wiec chcecie to tez ich uswiadomcie.

[ciach]

> follow up -> pl.misc.telefonia

Shit! Masz calkowita racje. W ogole nie rozumiem skad wziela sie wiadomosc ze to
Microsoft "propaguje" takie pierdoly...:)
Ja zawsze wiedzialem ze Microsoft byl do d... i ze wpychal nam g... zrobione
specjalnie dla nas zeby szpitale psychiatryczne mialy robote ;) ale jesli to
prawda ze to MS, to otwarcie musze przyznac Microsoftowi przodownictwo - a nawet
400% normy - jesli chodzi o idiotyczna propagande. Nawet Lenin by tego nie
dokonal - brawo Bill! :)
A to co wyrabia TVP SA (przy pomocy znajomych "informatyków") swiadczy po prostu
o maksymalnej glupocie organow krajowej propagandy :) bo czymze innym jest
telewizja polska s.a. jak nie narzedziem w reku aparatu?
No pieknie....

A tak na przyszlosc, to nie dawajcie sie tak robic w bambusa... bo to nie
przystoi :)

[patrzec na to z przymroozeniem oka (ew. ucha :)]

--
#|  Przemek Szuba
#|  http://humorek.cavern.com.pl/