Odp: VIA MVP3 + Matrox G200

Autor: klosz_at_prokom.pl
Data: Wed 28 Oct 1998 - 11:16:14 MET

>Witam!
>
>Jest sobie Matrox G200 na p3ycie VIA MVP3 i wszystko by3oby
>dobrze gdyby nie to ?e G200 nie chce sij dogadaf z DirectX
>i nie dzia3a akceleracja sprzjtowa Direct3D (HAL).
>Mam win98 i zainstalowany driver AGP ver 2.9, "IrQ Routing Miniport Driver
>1.1", drivery do G200 ver 4.26 (testowa3em te? 4.12 i 4.24).
>W dxsetup w31czy3em u?ywanie akceleracji sprzjtowej.
>Final Reality przy uruchomieniu wy6wietla komunikat : "No Direct3D
>hardware rendering platforms found" ale AGP wykrywa.

Jesli taki problem masz tylko z Final Reality to wiem co zrobic bo
wystepuje tez przy innych kartach.
Ustaw ilosc kolorow na ekranie na 65K (16 bitowa glebia kolorow) i sprobuj
jeszcze raz.
Przy 24 lub 32 bitach (16.7M kolorow) FR tak sie zachowuje, u mnie tez (mam
VooDoo Rush + AT25).

Jesli i gry Ci nie dzialaja to sprobuj tego samego (ustaw najpier 65K
kolorow we wlasciwosciach ekranu a potem dopiero odpalaj gre).

Jak nie pomoze, to nie wiem co dalej.

Zbyszek Klos
klosz_at_prokom.pl