Prosba o pomoc - BARDZO pilne.

Autor: Piotr Chyliński (chylin_at_it.pw.edu.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 11:12:36 MET

 Kochani !!!!

 Potrzebuje nieobchodimo udowodnic szefowi, ze Win95 nie nadaje sie do
 zastosowania w serwerze obslugujacym system wykrywania pozaru. Chce miec
 tam windows NT, wiadomo, stabilniejsze itp, ale nie mam konkretnego
 stwierdzenia, ze 95 nie ma jakiegos certyfikatu, jesli chodzi o STABILNOSC
 systemu, a NTki maja taki certyfikat. Chodzi mi np o numer normy i
 ewentualne miejsce, gdzie to mozna znalezc.

 95tki gdzies w ktoryms miejscu instalowania w licencji uzytkownika maja
 gdzies zastrzezenie, ze nie moga byc uzytkowane w systemach ochrony zycia,
 ale kurcze teraz, kiedy to najbardziej potrzebne, nie moge za cholere tego
 znalezc...
... znalazlem, ale nie moge dac glowy, ze win NT nie ma tego
zastrzezenia...

Czy gdzies jest napisane, ze NT moga byc uzywane w takich systemach???

 POMOCY !!!!
 Wszystko oczywiscie prosze na priva, bo nie mam czasu niestety przegladac
 wszystkich grup !!!

 --
 Pozdrawiam cieplutko !

 Piotr Chylinski - chylin_at_it.pw.edu.pl
     http://www.it.pw.edu.pl/~chylin