Upgrade bios

Autor: Tomasz Madurski (tomekmad_at_insert.com.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 09:38:45 MET

Hi All

Posiadam płytę ABIT BX6. Przeprowadziłem aktualizację biosu (z płyty CHIP
11/98). Wszystko jest OK (Celeron 266 chodzi na 448Mhz) poza jednym. Po
aktualizacji można w biosie ustawiać napięcie nawet do 3.5V (!!!) gdy
wartość ta powinna oscylować w granicach 2V, co gorsza jako default ustawia
się na tę wartość (3.5V). Dodam jeszcze iż plik biosa to bx6_eg.bin . Czy
ktoś może mi powiedzieć co oznaczają litery na końcu nazwy pliku (widziałem
np: bx6_el).

   Tomasz MADURSKI
tomekmad_at_insert.com.pl