Yahama Noise Generator !? Whattafuck !???!!

Autor: Jerome (jerome_at_fox.ds14.agh.edu.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 09:18:29 MET

Witam !

Sprawilem sobie wlasnie karte Genius Sound Maker 3Dx. Jest ona na yamaha'ie
(..yamasze ???).

No, i tu zaczyna sie bardzo ciekawa sprawa. Jesli uzywam WAV - np. slucham
WinAmp'a - i focus jest na nim (czyli jest on na pierwszym planie) - to
wszystko jest OK, ale jesli przeskocze na inne okienko - buuuuu.........
karta zaczyna szumiec, wogole inaczej wszystko slychac jakby przepuszczone
przez jakis ruski filtr.

Ja rozumiem, ze za takie pieniadze nie moge miec super HiFi sprzetu, ale
przeciez - jesli WinAmp jest na pierwszym planie - to wszystko jest OK. A
poza tym w specyfikacji nie spotkalem sie z informacja, ze karta "may
generates some noise sometimes".

Moje pytanie brzmi: czy ktos z szanownych grupowioczow spotkal sie z czyms
takim ? Wyrzucic ja - czy tez zastosowac prawo laski...jesli jest jakas
nadzieja...

Pozdrawiam.