Re: VIA MVP3 + Matrox G200

Autor: DV (emonter_at_promail.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 22:52:17 MET

>A czy miales USB enabled wlaczone w BIOSIE podczas setupu Win 98. To może
>byc przyczyna. Jaka masz wersje BIOS-u plyty? Starsze nie bardzo sobie
>radzily z kartami AGP.

Jak instalowałem drugi raz win98 to USB uaktywniłem w biosie, i system
przydzielił mu IRQ10, natomiast AGP chodzi na IRQ11.
Jeżeli chodzi o bios płyty to jest z dnia 29.06.98, natomiast bios
G200 jest w wersji 1.3 (chce uaktualnić do wersji 1.5 bo już takowy jest
ale trochę się cykam). Dzisiaj zainstalowałem nowe sterowniki do
Matroxa 4.26 -już nie beta ale nic się nie poprawiło.

Pozdrawiam
DV