Sterownik dysku

Autor: PAWEŁ STOLARCZYK (paulus_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 19:00:41 MET

Czesc,

Czy ktos moze mnie oswiecic jak zainstalowac sterownik dysku (nie kontroler
dysku IDE) w W98. Byly takowez dwa podczas instalacji 98 ale musialem je
wywalic, a teraz nie wiem jak je ponownie zainstalowac. >Dodaj sprzet nic nie
daje poniewaz nie ma tam nawet takiej kategorii jak dyski twarde. Jest cos
takiego gdy wlaczam "save mode" w 98 ale tam jak wiadomo nie mozna nic dodawac
do spretu.

Jakies pomysly (a raczej rozwiazania) ?

PauluS

--