Re: keyboard not detected

Autor: Jacek Mazur (mazurjac_at_polbox.com)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 17:59:05 MET

Jacek Mazur wrote:

> Witam,
>
> Mam problem z pojawiajacym sie okresowo komunikatem "keyboard not
> detected". Proste wyjecie i wlozenie wtyku klawiatury pozwala
> kontynuowac prace. Problem wystepuje z plyta HOT-641/P, P II 266 i
> klawiatura ACER 6311-TW. Wczesniej pojawial sie z plyta TC-430 HX i
> P133. Zmiana klawiatury nie rozwiazala problemu. Sa doniesienia w sieci
> o tego typu problemie, ale nie moge znalezc rozwiazania. Czy ktos
> rozwiazal ten problem? Najlepsza rada jaka do tej pory dostalem to
> probowac rozne klawiatury.

     *                 Jacek Mazur                          *
     *           Politechnika Szczecińska                   *
     *     Wydzial Budownictwa i Architektury               *
     *              Al. Piastów 50                          *
     *               70-310 Szczecin                        *
     *                   POLAND                             *
     *       mailto:mazur_at_niagara.tuniv.szczecin.pl         *
     *       mailto:mazurjac_at_polbox.com                     *
     *  http://niagara.tuniv.szczecin.pl/~mazur/jacek.htm   *
     *            tel./fax (+48-91) 4494592                 *