Re: Problem z upgrade'em do V.90

Autor: andy (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 16:17:37 MET

On Mon, 26 Oct 1998 19:51:21 GMT, "Antoni Myłka"
<ajmylka_at_friko.onet.pl> wrote:

>Posiadam modem US Robotics Sportster Flash kupiony we wrzesniu 97.
>Wczesniej upgrade'nalem go do X2, ktore zreszta i tak nie dzialalo bo
>TPSA go nie obslugiwala. Teraz chcialem go upgrade'nac do V.90.
>Sciagnalem stosowny programik ze strony USR, rozpakowalem, uruchamiam a
>on mi mowi "Your modem does not need Flash Upgrade" co oczywiscie nie
>jest prawda. Powtorne sciaganie nie pomoglo. Sprobowalem recznie
>zainstalowac nowe drivery ale to zaowocowalo tylko tym, ze modem ciszej
>dziala. Czy ktos z was mial podobne problemy i wie jak to rozwiazac?

Ciekawe, ze u mnie po upgradowaniu do v.90, modem dziala bardzo glosno
i w zaden sposob nie da sie tej znacznie zawyzonej glosnosci trwale
obnizyc (model 01166301, a wiec brytyjski - takie Flashe na poczatku
sprowadzano do polskich sklepow) i gdy probowalem go upgradowac tym
samym flasherem ponownie, napisal mi cos w rodzaju - Twoj modem to
nie sportster flash (?).
Moze powinienem to badziewie upgradowac flasherem do wersji
international, pomimo ze on jest brytyjski, albo sprobowac
przynajmniej zainstalowac drivery do wersji international - moze wtedy
modem przycichnie?
BTW korespondowalem przez prawie miesiac z roznymi supportami usr i
stwierdzono, ze tak po prostu jest, ze glosnosc modemu jest resetowana
podczas upgradu i juz. Na dodatek, na moje pytanie, czy maja zamiar to
poprawic w przyszlych wersjach upgradu, stwierdzili bezczelnie, ze
nie. Chyba im nie zalezy na klientach. :(

Andrzej.