Roznicowanie przyczyn wieszania sie podkreconego Celerona

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 14:58:30 MET

Jak zroznicowac czy wieszanie sie Celerona 300A puszczonego jako 450
jest spowodowane przegrzaniem, czy za malym napieciem ?
(Jedno wydaje sie bys sprzecznoscia drugiego, a i "leczenie" jest inne!).

To bylo pytanie teoretyczne, a teraz praktyczne:

Moj Celeron 300A wydaje sie dzialac bez problemów jako 450,
ale wiem ze nalezy to sprawdzic bardzo cizekim testem programowym.
Podobno najlepszy jest Unreal, ale nie mam tej gry,
czy moze byc np. Quake2?
Szczerze mówiac wolalbym jednak nie testowac jednoczesnie procesora i
3Dfx-a,
bo kiedys mialem wieszanie spowodowane na 100% przez 3Dfx-a
i nie chce niewinnie oskarzyc procesora!
Czy jest jakis dobry sposób (program lub gra) aby dobrze "zameczyc"
procesor
bez odpalania dopalacza 3D?
Moze np. puscic Quake 2 w trybie "software" ?

Jak dlugo powinien trwac taki test aby miec 100% pewnosci, ze wszystko jest
OK?

Jakiej temp. nie powinien przekroczyc procesor?

Serdecznie dziekuje i ewentualnych odpisujacych na lamach grupy
bardzo prosze o kopie na priv, jesli to nie klopot: tkobosz_at_mp.pl)

Enio.