Re: Emulator Unix'a na peceta

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 13:42:50 MET

>Smiej sie z wlasnej ignorancji. Dobrze napisal.
>Pecet to sprzet, a DOS i Windows to (przynajmnej wannabe)
>systemy operacyjne.
>Emulacja innego systemu operacyjnego (jak np. UNIXa) polega
>na tym, ze jeden system (ten macierzysty) udaje przed aplikacja,
>ze chodzi ona w srodowisku innego systemu.
>
>m.b.

No i dobrze - na pececie mozna zainstalowac. Zgadzam sie z tym, bo przeciez
goly sprzet guzik wyemuluje bez systemu. A zasad emulacji mi nie tlumacz.
On w pierwszej linijce napisal ze sie nie da emulowac, a zaraz w drugiej, ze
sie da.
Jesli chodzi o goly sprzet to mozna na nim tylko ZAINSTALOWAC dany system,
a nie emulowac. Bo pod czym ?

Xylodius