Win 98 i 350 MHz

Autor: Przekop (przekop_at_smelcom.lowicz.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 13:31:40 MET

Mam problem. Kupilem nie dawno K6-2 300 i mialem ochote sprawdzic czy
pojdzie na 350. Bardzo sie ucieszylem gdy zobaczylem ze komp ruszyl i wykryl
co trzeba. Jednak radosc nie trwala dlugo. Gdy zaczal sie ladowac system,
maszyna stanela. Zresetowalem pacjenta kilka razy i zawsze to samo.
Ustawilem na 300 i problem znikl. Slyszalem, ze Windy 95 maja problem z
duzymi czestotliwosciami. Albo mam duzego pecha, albo 98 tez maja ten
problem.
Czy ktos cos wie na ten temat?

przekop_at_smelcom.lowicz.pl