Re: Kieszenie do HDD Mobile Rack

Autor: Andrzej P. Wozniak (please-no.usher_at_polbox.com)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 06:01:11 MET

Grzegorz Sawicki napisał(a) w wiadomości:
<36316e4a.10077734_at_news.task.gda.pl>...
>Mam taka dosc stara (2 lata) kieszen do HDD Mobile RAck RH-06, musze
>teraz komus zalatwic kieszen i chcialbym aby ona pasowala do mojej
>kieszeni, niestety teraz w sprzedazy sa inne Mobile Racki (nie wiem
>jaki symbol - w takim kolorowym pudelku, z coolerkiem). Czy ktos wie
>czy zlacza sa kompatybilne, tzn, czy moge wlozyc HDD w takiej kieszeni
>do mojej kieszeni?

RH-6 są do tej pory w sprzedaży. Coolerek w innych typach jest w obudowie, a
nie w szufladce, którą nosisz, więc szufladka powinna pasować. Może być co
najwyżej drobna różnica w dopasowaniu gniazda, skutkuje dociśnięcie
szufladki i potem lekkie jej wysunięcie (dosłownie o milimietr)
Praktycznie są tylko dwa typy kieszeni "wzór Optimus" i "wzór JTT".
"Wzór Optimus" ma prostopadłościenne szufladki z wygodną rączką i kieszenie
krótsze jako całość. Jest znacznie bardziej rozpowszechniony, np. wszystkie
kieszenie RH są tego typu, różnią się tylko bajerami (blacha, plastik,
cooler, odłączanie zasilania pod kluczykiem). Rzecz jasna mówię o IDE, bo są
jeszcze droższe SCSI.
"Wzór JTT" ma szufladki ścięte z tyłu za dyskiem i uchwyt do wyciągania z
kieszeni.Jedno i drugie jest przyczyną większej długości kieszeni. Przez to
prawie włazi na zasilacz, więc jest trudniejsza do montażu - nie wszędzie
wchodzi. Na plus - w komplecie jest zaślepka, którą można zasłonić otwór po
wyciągnięciu szufladki. W wolnej sprzedaży praktycznie niedostępna.

--
Andrzej Wozniak  - usher_at_polbox.com
Remove "please-no" from address in header