Re: G200 a gry

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 00:22:52 MET

On Mon, 26 Oct 1998 22:28:54 +0100, banan <banantm_at_friko6.onet.pl>
wrote:

>Czekam na Millenium G200SD PCI,ale czy warto (w prownaniu do AGP)???

Raczej nie warto. Jesli juz koniecznie chcesz kupic karte na PCI to
kup Banshee - to jedyna nowa karta w wypadku ktorej wersja PCI nie
jest znaczaco wolniejsza od wersji AGP

>Moze moglby ktos podrzucic adresik z dokladnymi testami millenium
>g200sd,
>porownanie np. z Savage.

A poszukac na tej liscie nie laska? Puszczalem porownania zarowno do
savage'a jak i TNT i V2

>Prosilbym tez jakiegos wlasciciela o krotkie info,jak g200 sprawuje sie
>nowszych grach.

Co to znaczy nowszych? W forsaken'ie, incoming, motormadness, NFS3 i
wielu innych spisuje sie bardzo dobrze.

>W Q2 30-38fps to ma kumpel na rivie 128 -Elsa Victory
> Erazor.

Na d3d wrapperze? Raczej watpie - G200 nie ma narazie OpenGL ICD wiec
nie ma co porownywac jej wynikow w Quake'u do innych kart

>Ile g200sd teraz kosztuje na Grzybie ???Wiem ze marudze,ale
>chce to wiedziec.

Na grzybie nie wiem ale w Katowicach kosztowal 450 zl

Pozdrowienia

Vindex