Re: Jak podlaczyc nagrywarke ?

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 23:25:34 MET

>To co napisalem jest prawda i tylko PRAWDA !!!
>Nikt rozsadny nie podlacza razem z HD wolniejszych CD (R)
>Wiekszosc firm zaleca dolaczenie CDR na kanal 2-nd IDE jako
>master i tyle. Twoj HP moze byc wyjatkiem...
>Dalej nic juz nie dodam...
>
>Bye, bye...
>
>see ya! akane...

Wyjatkiem nie jest, gosc ma racje. Ja mam Memorex'a CR-622,
oraz Toshibe XM-6302B, jesli Memorex jest jako master, to CD-ROM
i jego widzi tylko Winda, (Linux i os/2 juz nie), a jesli Toshiba jest jako
master,
to wszystko pieknie gra. (teraz tak wlasnie mam). Oba urzadzenia wisza,
na drugim porcie EIDE. Na pierwszym wisi kawior 6.4GB z serii
amerykanskiej,
bo amerykanskie kawiory sie jednak NIE sypia tak jak inne. Moj poprzedni,
ktory kupilem w
wielkim pudelku, w styropianie, z kablami, Ez-Drive'm, uchwytami, etc. 3
lata temu,
do tej pory jedzie wysmienicie (AC32100H-RTL). Wiec kupilem drugi, nowy.
Ale to tak na marginesie. ;))

Xylodius