Re: Rendition Verite 2200 - sterowniki

Autor: Przemek Szuba (szuba_at_cavern.com.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 22:33:24 MET

Adrian Debkowski wrote:

> Mam problem z instalacja karty na tym Chipie.
> Moze ktos z szanownego grona wie gdzie sa do tego najnowsze
> sterowniki.
>
> P.S. Na www.rendition.com nic nie ma.

To zalezy jakiej firmy jest karta. Poza tym jasne jest ze na stronie
firmy produkujacej chipa nie znajdziesz sterownikow do karty :)
Prorokuje ze prawdopoodobnie Hercules Thriller 3D, wiec popatrz na
strony:

Herc http://www.hercules.com
Wojo http://benchmark.ceti.com.pl
Pabst (moze cos tam bedzie) http://www.tomshardware.com
i jeszcze pare innych, ale sorry - nie pamietam...:)

Pzdrw!

#| Simpool - 48601835494_at_text.plusgsm.pl
#| http://humorek.cavern.com.pl/
#| ICQ: 17508218