Re: Prosba do posiadaczy n/w sprzetu o ocene.

Autor: Bartosz Frankowski-remove \ (bjafman_at_bantispamefriko.onet.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 21:39:52 MET

[ciach]
>tylko bh6....(lucky star-bylbys "lucky" jakbys w ogole cos odpalil na
tej
>plycie...)

Pomyslalem o niej, bo wedlug producenta ma parametry i opcje
porownywalne z Abit BH6. Powiadasz, ze jest niestabilna? Fakt, lepiej
juz wydac te kilka zlotowek wiecej i miec spokoj, niz sie meczyc :)).
Zreszta juz kilka osob polecilo mi BH6 albo Asusa P2B do zabawy w
overclocking. Chyba pojde na Abit'a- watek pieniezny odgrywa w moich
wyborach znaczaco role. :))

[ciach]

>nie ma 6ns, a zadna z wymienionych nie jest 7ns :-)
>(tylko samsung "-g7" jest 7ns-jako jedyna kostka na rynku....)
>a LGS 7K jest 10ns :-)

Wiem. Cytuje tylko specyfikacje podawane przez sklepy w cennikach.
Mnie tez sie wydaje zabawne, ze wszyscy maja 6 ns, a podobno one
jeszcze nie weszly do masowej produkcji. :))

Problem lezy w tym, iz w Poznaniu nie widzialem Samsungow, a
wymienione powyzej kosci polecono mi jako calkiem stabilne. Wiec w
koncu ktore sa najstabilniejsze? (oprocz samsungow that is).

SB

>co znacz "poczekac"? przeciez juz jest...

Gdzie? Jeszcze nigdzie nie widzialem. (tzn. tylko na reklamach- na
gieldzie dawno nie bylem. :)) ).

[ciach]

>z doswiadczenia-raczej zmienilbym tego SB-po prostu ci sie z czyms
>pozre.....
>(tez z doswiadczenia-nie mojego dzieki bogu...)

(westchnienie) To bedzie dodatkowe kilka banek. Chyba przejde na chleb
ze smalcem i wode ze studni, a prad bede pozyskiwal pedalujac na
rowerku. ;))))

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove "bantispame" from my adress!
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW:
http://www.polsl.gliwice.pl/~mysha