MP3man kiedy ?

Autor: Jacek Peda (yazzie_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 19:10:25 MET

Czesc

Mam pytanko na temat odtwarzaczy plikow mp3. Podobno juz mozna kupic
przenosne grajki. Ciekawi mnie tylko gdzie i za ile.
Slyszalem tez o projektach odtwarzaczy mp3 jako dodatek do zestawow
HiFi, radioodtwarzaczy samochodowych (...) a moze to juz nie tylko
projekty ? Czyzby ''rzeczywistosc stala sie faktem" ?

Jesli ktos dysponuje konkretnymi informacjami, to (pleeeezz) dawac to
na liste.

Z pozdrowieniami

__________ yazzie_at_priv.onet.pl