Re: Jak podlaczyc nagrywarke ?

Autor: Tadeusz (banita_at_carinthia.com)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 17:11:09 MET

Matko ...kto pisal ten artykul ? .....nagrywarke montuje sie zawsze na
secondary razem z CD-romem i tez jako secondary - np. HP ktorej uzywam
 7200 i ) ma install asystenta i ten zawsze tak twierdzi ....zreszta bez
niego wiem ze Cdromu nie instaluje sie na jednym porcier z HDD!
na primary obojetnie czy to Cd-rom czy nagrywarka bedzie hamowal twardziela

pozdrawiam

koksik schrieb in Nachricht ...