Re: Nagrywanie CD-R

Autor: Wojtek Deneka (devix_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 13:35:06 MET

Pawel Lyson wrote:

> Witajcie,
> mam pytanie: czy mając nagrywarke CD-R ATAPI, twardy dysk UDMA 1,6GB,
> Pentium 166MMX, 16MB RAM (moze bedzie 64MB) uda mi sie nagrac cedeka
> on-the-fly bez 'buffer underrun', czy trzeba bedzie generowac image
> file?

zalezy od:
1. nagrywarki - im wiekszy bufor tym wieksze prawdop. sukcesu
2. predkosci nagrywania - im mniejsza wieksze prawdop. sukcesu
3. plikow ktore zrzucasz - jezeli sa to pliki duze (np. mp3), niezbyt
pofragmentowane to dobrze, jezeli sa katalogi zawierajace duuuuzo malych
plikow i dysk jest mocno pofragmentowany to zle.
3. ustawien windozy jezeli chcesz nagrywac pod windoza (sekcja [vcache]
w system.ini)

devix