Re: Nagrywarka na IDE

Autor: Rudy (zaczekp_at_polbox.com)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 00:22:49 MET DST

Mitsumi ma strasznie maly MTBF 50 000h (Philips 150 00h) no i nie obsluguje
Disk at Once co jest KOLOSALNA wada, ma malutki buforek 512 kb co jest
zagrywka ponizej pasa... a kosztuje tylko 300 zl mniej niz Philips 3610 -
tego polecam .

Rudy

akane napisał(a) w wiadomości: <01bdfdd1$ca65bfe0$b6afccc2_at_pc>...

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl