Re: Jak nagrywac plytki multimedialne

Autor: Rudy (zaczekp_at_polbox.com)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 00:16:31 MET DST

Collinsa jest ciezko przegrac, posiada on bowiem sprytne zabezpieczenie -
blad na plycie , ktory w czasie kopiowania program do nagrywania poprawia i
w tym tkwi sekret nieudanych kopii...mysle ze innych programow tez.
Rudy
Jesli chcecie stworzyc WLASNE plyty multimedialne to napewno wam sie uda..

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl