Re: Wolniej, wolniej wstrzymaj konia, dokąd pędzisz w stal odziany...

Autor: Tomasz Klamka (klamka_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 17:44:29 MET DST

Piotrek Wozniak wrote:

> Czy ktoś jeszcze oprócz mnie ma wrażenie, że Win98 jest wolnieszy od
> Win95?
>
> --
>
> Piotrek Woźniak
> E-mail P.Wozniak_at_stat.gov.pl ; piteq_at_polbox.com

 Mam takie udokumentowane wrażenie, Winda 98 jest co prawda szybsza niż
95 + IE 4.0 ale tylko dlatego, żę jest z nim lepiej skumana, MS od
poczštku gdy tworzył 98 wiedział że dla bajery musi poswiecic troszkie
predkości.

98 jest ładny, ale nizbyt funkcjonalny dla grzebaczy, ilość bajerków
musiał odbić się na prędkości.

To tak tylko, spostrzeżenia...
Pozdro!

--