Re: Fic 503+ - Cache

Autor: Anmar (maran_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 09:06:29 MET

Witam,
Sorry, ze tak pozno, ale grupy i poczte przegladam teraz jedynie :-(( w
poniedzialki, wtorki i srody...
> A ja szukam od dwoch dni i nie moge znalezc. Napisz gdzie tego szukac,
> A tak przy okazji - czym testowales? Ja mam tylko SiSoft Sandre.
Tez go uzywam (wersja : 98.7.4.10)
> Aleksander Pasek

W biosie jest napewno taka opcja, jesli dobrze pamietam ma w nazwie 3T i
jest u gory ekranu. Ustawienie Disabled ustawia w szybszym trybie, co
ciekawe ja mam pamieci PC100 i zmiana trybu pracy L2 na write-though
zwalnia system... W Sandrze mam przy tescie pamieci wskaznik 154 (PMMX
2,5x100 i PC100 ustawione na 100).
PS Podziekowania za wiadomosc o tym co zmienic w Bios-ie dla T.Zon.

--
Pozdrawia,
Anmar